Het kan altijd gebeuren dat u niet helemaal tevreden bent over de producten of dienstverlening. In dat geval wil ik u vragen om uw klacht te delen, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. U kunt uw klacht per e-mail sturen naar info@teastoriesbygitha.be. Ik neem uw klacht serieus en zorg ervoor dat deze zorgvuldig wordt bekeken.

 

Contactgegevens:

Teastoriesbygitha

Vrijheid 19

2320 Hoogstraten

BTW: BE0792501777

 

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u een bevestiging. Ik streef ernaar om binnen 14 dagen op uw klacht te reageren. Mocht er meer tijd nodig zijn om uw klacht te verwerken, dan houd ik u hiervan op de hoogte.

 

Daarnaast kunt u, indien u in de EU woont, sinds 15 februari 2016 uw klacht ook aanmelden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Als uw klacht nog niet bij een andere instantie in behandeling is, kunt u hier een klacht indienen.